10 Kasım 2010 Çarşamba

Metin2 Yang Hack // Metin2 Yang Hack Hilesi İndir

Metin2 Yang Hack Hilesi İndir

Arkadaslar hemen indirmeden Önce bu yazılarımı Lütfen Okuyunuz Ondan sonra indirme yaparsınız
Arkadaslar Yabancı sitelerde dolasırken yang hilesi  gördüm ve yayınlamayacaktım bu hileyi
Aslında bir cok kullanıcı devamlı israr Etti yayınla diye Ben virus olabilir diyorum onlar İllam dedi yayınla
Bizde  onları kırmadık yayınladık ama Virüs Total da Taradım bazı Virüs programları virüs
Olarak Görüyor bunu yapan kiside virüs olarak gormesinin nedenini su sekilde acıklıyor
Bu program auto scipt denen bir programlan yazıldıgından dolayı Programlar virüs olarak Görebilirmis
Denemeis artık size kaldı ben size  nası yaplacagı hakkında Bir Video hazırladım onuda verecem ama
İlk olarak Mutlaka Videoyu izleyiniz
Bir de suna Dikkat edelim  Arakadaslar Bu hileyi  kullanacak kisiler
MUTLAKA DENEMELİK CARLARLAN DENESİNLER ASIL CARLARINI KULLANMASINLAR
Bu megadosya Yönetiminde size Uyarıdır Lütfen Dikakte alınız
 Video

Share

& Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © 2015 albaferrara™ is a registered trademark.

Designed by Templateism | Templatelib. Hosted on Blogger Platform.