28 Ekim 2010 Perşembe

Metin2 Multifunktionshack Nico001 Hilesi indir

http://img.webme.com/pic/d/dosyamax/1147.bmp 
Hil leute!
also ich habe mal einen Multifunktionshack gemacht
frage: was ist das?
also das ist ein hack/bot der nichts mit dem sehen anderer spieler zu
tun hat d.h. das was du machst sehen die anderen nict (auder der lvl bot da sehe die dich wenn du NORMAL lvlst XD)
also die kacke ist:
ich habe da einen fehler und ich weiß net wi ich den beseitigen kann  also kan man nur einen hack/bot starten
der trick:
man startet das programm öffters XD
ich werde die version natürlich noch verbessern!
beschreibung was die machen steht neben den Buttons
Ps: ich habe jez auch einen eigenen web browser wer den haben will pn me pls

Türkce Acıklama

Evet çok degerli www.megadosya.com  ziyaretcileri yeni bir hile ile karşınızdayım bu hile ilk defa benim sitemde yayınlanmıstır ve virus taramasından geçirilerek siteye eklenmiştir
Hilede zararlı bir yazılım yok Bu hile by nico tarafından piyasaya sunulmustur 
Hile suan demodur ama hile zamanlan gelistirecek suan metin2 hilecilerinin denemesi icin hileyi yayınlamıstır
Minimaphack
Nebelhack
Zoomhack
Hilfe hack
Wafterhack
Pickupbot
Levelbot
Pottbot
ve birçok özellik mevcut
Güle Güle Kullanın www.megadosya.com kullanıcıları yeni hileler eklenecektir

Share

& Comment

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright © 2015 albaferrara™ is a registered trademark.

Designed by Templateism | Templatelib. Hosted on Blogger Platform.